KEMIJA
Molekule elementarnih tvari i kemijskih spojeva, fulereni, dijamanti, grafiti nastali su u ”kućnoj radinosti” sedmih i osmih razreda u vremenu: izolacije, potresa, ugroženoga života, egzistencije i tko zna čega još.
Suradnja i komunikacija učenik-učitelj je na visokom nivou, uz poticaj ”Radi, psihološki je zdravo raditi” nastali su radovi u koje je uložen trud, rad, vrijeme, volja, želja, dok se tlo pod nogama trese, dok se ne otvaraju Datoteke, dok je slaba internet veza, neki s popucalim zidovima, a neki čekaju red da pošalju zato jer u kući više djece koristi isto računalo, ne jedan dan, već svakodnevno.
Snalažljivi, marljivi i vrijedni učenici škole na daljinu, osmislili su i napravili praktične radove kod kuće iz materijala, pribora, koji su imali, a da ne izlaze iz svojih domova, jer je naglasak OSTANI DOMA, ne izlazi, ne ugrožavaj zdravlje.
PRIRODA I BIOLOGIJA
Iz biologije su radili praktični rad ”Sastav krvi”, pisali o koronavirusu, promišljali o znanju iz kemije i biologije, o važnosti znanja. Trenutno stanje obrazovanja sigurno će ostati duboko urezano u sjećanje svakom učeniku, roditelju, svima nama. Možda će ovo biti i prilika da učenici razmisle i o izboru zanimanja u svojoj budućnosti. Sad je postalo svima jasno koliko je znanost važna, a to se upravo kroz prirodoslovlje naglašava.
Iz prirode šestaši su bili poduzetni, izrađivali su umne mape, crtali, bojali, sastavljali tablice, riješili brojne zadatke.
Hvala učenicima i roditeljima na suradnji i komunikaciji u vrlo teškoj životnoj situaciji, koja je nova za sve nas. Nevidljivi koronavirus odvojio nas je od naše škole i nepredvidivi nedjeljni potres, nakon samo tjedan dana izolacije duboko će ostati urezani u naše živote.
Ankica Kolar, prof.


















